تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 6 مرداد 1384-0:0

معصومي در "جايي در دوردست"

فیلم"جایی در دوردست" به کارگردانی خسرو معصومی-کارگردان بهشهري- دربیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد .


"خسرو معصومی " نویسنده و کارگردان مازندراني فیلم " جایی دردوردست " گفت: این فیلم هم اکنون توسط حسن حسندوست مراحل پایانی تدوین را می گذراند وفکر می کنم حدود 10روزآینده صداگذاری آن توسط جهانگیر میرشکاری آغازشود .
وی درخصوص موسیقی فیلم گفت : موسیقی فیلم "جایی دردوردست " توسط آندره داورساخته شده است .
معصومی "جایی دردوردست " را درتداوم ساخت فیلم قبلی خود یعنی "رسم عاشق کشی"  و به نوعی دوگانه بعدی این فیلم عنوان کرد وگفت : فکرمی کنم بعد ازساخت این فیلم ، قسمت سوم را در ادامه دوقسمت قبلی این موضوع  بسازم .
وی خلاصه داستان فیلم "جایی دردوردست " را این گونه بیان کرد: درمنطقه کجورمازندران جسد یک جنگلبان درزیربرف پیدا می شود وکنارجسدش یک درخت قطع شده وجود دارد وعلت مرگ هم ضربات متعدد چاقو بوده است . جوانی به نام جمال به این قتل اعتراف می کند. ولی شواهد دال بربی گناهی اوست و دراین میان پای عشق وعلاقه پی به دختری دال پیش می آید ...
درفیلم "جایی دردوردست " محمد هادی دیباجی ، مرضیه خوش تراش ، عباس امیری ، مهران رجبی و مسعودرایگان به ایفای نقش می پردازند . از دیگرعوامل تولید نیزمی توان به نویسنده وکارگردان خسرومعصومی ، مدیرفیلم برداری :نادرمعصومی ، طراح صحنه و لباس : هومن معصومی ، مدیرتولید: سعید هاشمی وتهیه کننده: محمود فلاح اشاره کرد.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir